Holland bröllop förra helgen

Kanske är ni besvikna på dålig uppdatering, men jag har mina skäl.

I helgen så gifta sig Simons kusin Linda med sin make.
Jag följde såklart med familjen & släkten till Holland där bröllopet var och träffade en massa andra släktingar till dom.
Dom har så liten släkt ;)

Jättefint bröllop och väldigt trevligt.
Dansade en massa på festen så jag tror mina fötter blev dubbel storlek när den var slut.
Men det var det absolut värt!




Jag & min älskade på bröllopet.

Grattis till dig Linda & din make.
All lycka till er!

Kram
My


Kommentarer
Postat av: Matilda

Gud vilken vacker klänning! :)



På söndag flyttar jag till England för att jobba som au pair, följ gärna min blogg som handlar om det. :) Kram!

2011-09-01 @ 15:30:16
URL: http://abbsyloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0