Svar på fråga

Hej hoppas allt är bra med alla er.
Har tillbringat min morgon på salongen där jag gjort ansiktsbehandling på en kund och gjort henne riktigt fin, med färgade fransar och bryn.

Fick en fråga av Ida som jag tänkte svara på.

Ida om Svar på frågor om Orofluido:

Hej!

Oljan är superbra! Men du sa att det fanns schampoo och balsom i samma märke? :) Kram


Jajamensan, dom har nu kommit ut med en hel hårvårdserie inom Orofuido.
Superbra är dom och tycker att dom är värda att köpa.
Precis som Orofulido oljan så har dom bara naturliga ämnen och är vårdande för alla hårtyper.
Väldigt lätta och tynger inte på håret.



Här har ni;
-Shampoo
-Inpackning
-Balsam
-Oljan
-Shinespray


Alla dessa finns såklart på Salongen där jag jobbar.

Kram
My


Kommentarer
Postat av: ida

Tack My!! Då kommer jag nog förbi här någon gång och köper! Har lite problem med mitt hår och letar verkligen efter något bra, värt att testa!! :) Kram

2011-07-21 @ 16:59:07
URL: http://byida.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0