Gamla erfarenheter

Tänkte berätta lite snabbt om mina gamla erfarenheter som make up artist.
Det blir så mycket bilder på de mesta av det jag sminkat, så alla kommer jag inte lägga upp här men Mylo Beauty finns även på facebook där jag lagt upp bilder från dessa tider :)

-Assistent åt Olle Johansson på Make up stores Extreme Fashion show 2010 på Berns i Stockholm
-Globen Fitness show 2010
-Wellas höstvisning 2010
-Extreme Fashion show 2010 i Lindköping där jag fick sminka första visningen av Make up stores Frozen Diamond 2010
-Åhlens City där jag också fick sminka Make up stores första visning av Frozen Diamond 2010 i Stockholm
-Schulman show webb tv för att se videon där jag även är med och drar ett skämt mot Soran, tryck här







Kram
My


Kommentarer
Postat av: Linda

Haha jo det är sant...trodde du skulle gifta nu snart därför. Sorry missförstod dig. Men som sagt det kommer när det kommer :)



Kram på dig fina

2011-06-15 @ 20:03:49
URL: http://Www.linnda.se
Postat av: laurie

tack fina du :)

kram

2011-06-21 @ 11:21:49
URL: http://www.lauries.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0