Karaktärssminkningar, teater, fantasy


Tänkte att jag skulle visa er lite olika karaktärssminkningar som jag gjort.
Som make up artist får du välja själv om du vill gå bara beauty make up's eller om du också vill lära dig karaktärssminkningar.
Jag valde att gå båda två.

Detta inkluderar en massa roliga saker; göra lösdelar och då blir man även Maskör inte bara make up artist, föråldring, föryngring, man till kvinna, kvinna till man, Dragqueen, Dragking, Teater, look-a-like och en massa mer.
Låt fantasin flöda och du kan göra vad som helst.

Som ni nu kanske förstår så erbjuder jag mer än bara vackra skönhets make up's.
Kanske ni ska på maskerad, vill att folk ska se dig som du aldrig sett ut förut eller fira halloween?
Kontakta mig :)




Dragqueen.





Olivia som en vacker fantasy beauty :)




Mariana flowerbeauty.



Emma blev man, misshandlad och flintis.
Tack söta Emma för att du ställde upp på allt.


Emma fick också en vackrare fantasi sminkning, med lösdelar som jag gjort.
Fantasylion.



Blåtira.



Vampyr med bitmärken, blod och vacker marmorhy.



Matilda är riktig snygg utan hår.
Flinthetta som jag gjort och sminkat in, Matilda är inte flint på riktigt!



2:a gradens brännskada.



3:e gradens brännskada.




Sår i oliak storlek och av oliak händelser.



Nästan frysit ihjäl.


Monster med vaxdelar som jag gjort.


Snygga Nicole som gubbe.



Sist men inte minst Ronnie som Usama Bin Ladin.

Ett långt bildspel :)

Kram
My


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha coolt!

2011-06-07 @ 22:32:47
URL: http://sforsanna.blogg.se/
Postat av: laurie

fan vad duktigt du är! :D

2011-06-08 @ 15:50:56
URL: http://www.lauries.spotlife.se
Postat av: laurie

fan vad duktigt du är! :D

2011-06-08 @ 16:03:53
URL: http://www.lauries.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0