Nån som vill ha lille Toudi?

Hej alla hundälskare.

Någon som möjligtvis kanske är sugen på en liten goding som denna?
Toudi heter han och det betyder Tack på syrianska.

Min vän Caroline's hund blev gravid och trots att dom gjorde abort märkte dom att det var en liten kvar Toudi.
Han är en chihuahua med en liten liten skvätt terrier tror jag det var.
Om jag kunde skulle jag ta honom men med mitt jobb och studier har jag inte all tid som han förtjänar.
Därför tycker jag att någon som älskar och har mycket tid ska ta hand om honom.

Toudi är 4-5 veckor gammal och är klar för sin nya familj om 4 veckor då han kan klara sig utan sin mamma.
Han är alltså till salu till en seriös köpare och om du är sugen så hör av dig till min mail så ger jag dig uppgifter till Caroline så ni kan pratas vid.


Lille Toudi & jag.

Kram
My


Kommentarer
Postat av: neli

men aaaaw vilken söt hund hihi =) love it!

2011-08-05 @ 00:12:33
URL: http://iamsofashion.blogg.se/
Postat av: Sacha

Vilken sötnos. Jag är intresserad :) frågan är dock hur mkt hon vill ha för taudi?

2011-08-07 @ 12:18:07
Postat av: Mylo Beauty

Hej Sacha.



Va kul om du mailar mig på [email protected] så skickar jag vidare ditt mail till Caroline så kan ni två prata närmre om pris och annat.



Kram

My

2011-08-07 @ 12:40:22
URL: http://mylobeauty.blogg.se/
Postat av: Carro

iih min bebiiis :D Vad kul att du lagt upp en annons för honom här :D <3

2011-08-08 @ 14:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0