Julönskelista till tomten?

Hej alla söta.
Är det okej att vid 23 års ålder fortfarande skriva önskelista?
Jag gör och jag tror jag kommer göra det många många år framåt.

Nå så här lyder min list för i år;

Massa massa kläder från stylebytyra.se, älskar de kläderna.
Ett hem till mig och min karl.
En massa saker att fylla hemmet med, eller presentkort.
En crosstrainer.
Lite pengar kanske inte skulle skada?
Och så klart lycka som räcker hela 2012 :)



Ringen som nu sitter på mitt finger, tvyärr dålig bild men den är såå vacker.
Så nu är jag en väldigt upptaget kvinna :)

Kram
My


Kommentarer
Postat av: Al

grattis !

2012-01-31 @ 23:25:38
URL: http://fashionmanners.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0