Jobb på Salongen & Dop idag

Hej alla.
Idag blev det jobb på salongen håruppsättning och make up.
Glömde kameran så det blev tyvärr inga bilder men ska kontakta henne om jag kan få en av henne och kanske lägga ut :)
Jessika blev jättefin, vi gjorde vågig halvuppsättning och smink i naturliga nyanser.

Nu har jag precis gjort klar mig själv det enda som är kvar är att klänningen också ska på.
Idag ska nämligen min systerson Otto döpas, och jag blir stolt gudmor :)





Gjorde en lågbulle som uppsättning på mig själv och sedan guld,brun och svart som make up.
Med brun/röd guldglittrig rouge.

Tog bilderna med datacamen så kanske inte jättebra...

Men mer bilder kommer senare då jag har alla från kyrkan och middagen.

Kram
My


Kommentarer
Postat av: Al

så fint !

2011-07-17 @ 06:50:25
URL: http://prettified.spotlife.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0