Mascara som ger fantastiska resultat

Tänkte tipsa om mina favorit mascaror, som jag använder på mina kunder och på mig själv.
En bra mascara är verkligen A & O.
Man vill verkligen inte ha spindelben, alla fransar har blivit bara 4a tjocka.
A big no-no!

Långa, tjocka och separerade flirtiga fransar tackar vi ja till.
Med mina kunder går jag igenom små knep för att applicera mascaran på bästa sätt, så man får ett kanon resultat.
Det är inte bara att kladda.



Double extension, Loréal, Waterproof.
Denna maskara är vattenfast och ger långa fransar.
Väldigt lätt att applicera och ger riktigt fina fransar.

Rekomenderar den till bröllop, begravningar eller vid fest.


Double Extension Loréal
Långa och flirtiga fransar.
Lätt applicerad.



Volume Million Lashes, Loréal
Ger fylliga och separerade fransar.
Mycket lätt att använda och den bra borsten separerar fransarna åt dig så du inte behöver krångla.



Hypnose, Lancôme
Flirtiga fransar med mycket färg och volym.
Borsten har 2 funktioner, på ena sidan är den längre och hjälper till att separera fransarna och på den andra sidan är den kortare för att ge mer färg och volym.

Den här använder jag :)

Jag har testat alla själv och därför kan jag ge mitt utlåtande om dom.
Jag är helt fast i Lancôme och Loréals mascaror.
Riktigt bra och hållbara som ger bra resultat som säljs för ett bra pris.

Hoppas ni fått lite tips på bra mascaror.

Kram
My


Kommentarer
Postat av: Susanne

sv: tack :)

2011-07-05 @ 14:14:39
URL: http://susannetran.blogg.se/
Postat av: Al

Hypnose maskaran är jättebra!

2011-07-05 @ 18:50:57
URL: http://prettified.spotlife.se/
Postat av: Catwalkqueen

Min favorit är Lash Architect 4D =)

2011-07-05 @ 20:59:49
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0