Lite ögon makeup

Tänkte lägga in lite ögonmake up som jag haft.
Och som många har kommenterat och berömt.
Jag älskar att prova nya nyanser, färger och sätt.
Vilket ofta blir på mig själv och då visar jag även kunder hur jag kan sminka och änvända mig själv som insperation.
Som Anette sa ( hon som jag hyr stolen av) sa; " My jag har aldrig sett dig i en och samma sminkning".
Men alla är jättefina, hade själv inte ens tänkt på det men det är kul :).




Guld make up med bruna toner.
Om man vill ha lite mer smink än vardags men inte mörkt och för mycket make.
Många önskar denna sminkning till bröllop.
Jättefint och en av mina favoriter :)





Mellanöster inspererad make up med Aprikos och svart sotning med mycket svartkajal och eyeliner.
För dom som tycker om mer och synlig make up.
Jättefint och passar bra till fest.



Lätt make up med fokus på fransarna och mandelform.
Lätt ljus brun, grått och ljus beige.
Jättefint till vardag.



40-50-tals inspererad make up med skarp eyeliner och drag.
Men vackra orangea läppar.

Jätte mycket bilder på mig men hoppas det är lite insperation för er.
Jag vill visa att en och samma person kan ha flera olika sminkningar och alla blir lika bra.
Så man ska våga prova sig fram och bli mer bekväm med sig själv :)

Kram
My


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0