Om mitt företagsnamn

Nu har jag fått samma frågor om och om igen så nu tänkte jag svara på dom.

Hur uttalas ditt företagsnamn?

Mitt företag heter Mylo Beauty och utalas engelskt.
*Majlo* :)

Varför heter ditt företag Mylo Beauty & hur kom du på det?

Mitt namn är My Löfqvist och det har blivit så att när jag reser eller är utomlands så skrivs mitt namn Loefqvist.
Och ibland blir det förkortningar som My Lo.
Därav namnet Mylo, sen tillkom beauty eftersom det är det jag sysslar med.
Skönhet.
Har faktiskt tänkt sen jag var 14år att om jag skaffar ett eget företag oavsätt vad jag skulle syssla med så skulle det heta Mylo och så blev det.


Så här ser mitt visitkort ut och mitt företags "ansikte utåt"


Kram
My


Kommentarer
Postat av: Maria - Fashion, Fame and Everything in Between

Vad fiffigt! Tycker Mylo är jättefint och känns passande inom sminkvärlden, om man nu kan säga så haha :) Har sett lite bilder på bloggen nu och du verkar vara jätteduktig! Jättkul att se bilder på kunder du sminkar :)

2011-06-23 @ 22:48:46
URL: http://mariabloggar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0