Förlåt men jag har fullt upp

Hej alla sötnosar.

Först vill jag be om ursäkt att jag är så dålig på att skriva här på bloggen och lägga upp en massa inlägg.
Jag har fullt upp med skola, jobb och mina framtida planer.

Det är så mycket som händer i mitt liv och jag önskar att jag kunde dela allt med er.
Men tills dess så kommer jag försöka bättra mig!

Den 7 oktober firade jag och simon att vi vart tillsammans i 23 månader.
Han är allt för mig, så underbart att ha någon som man kan dela allt med och som hjälper mig när jag stressar upp mig för allt och inte tror att något kommer gå.
Kan inte beskriva hur mycket jag älskar min habibi.
Jag vet att med honom kommer jag vara trygg och säker föralltid.

Världens bästa!



Tack alla ni tappra som fortfarande är inne och läser min blogg.

Kram
My


Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis! Fina ni är tillsammans :)

2011-10-14 @ 00:06:51
URL: http://unikingenannanlik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0