Nytt om Mylo Beauty - det ska vara bekvämt att bli vacker

Först vill jag be om ursäkt för min fruktansvärt dåliga uppdatering, blogg.se vill inte alls från min mobil... hmm

Nu är det så att jag inte kommer vara kvar på salongen längre utan kommer börja göra hembesök hos er istället eller att man kan komma hem till mig.

Detta betyder att priserna i år kommer att sänkas :)

Make up dag/kväll 360kr/pers (förut 420kr)
Färgning av fransar och bryn, samt formning av bryn 100kr (förut 120kr)
Hårstyling 350kr/pers (förut 400kr)
Håruppsättningar 480kr/tim (förut 700kr)

Brud make up x2 träffar 1300kr(förut 1500kr)
Bruduppsättning x2 träffar 650kr/tim (förut 900kr/tim)

Hembesök, detta tar jag endast för att täcka min resa till er tågbiljett lr bensinpengar, det är alltså inget jag tjänar på.
Inom Södertälje +150kr
Inom Stockholm från+ 250kr
Utanför Stockholm från +300kr

Hembesöks kostanden är fast oavsätt hur många personer ni blir så den kommer inte att öka.

Kontakta mig;
Facebook My Löfqvist eller @MyloBeauty
[email protected] eller [email protected]

Skicka gärna detta vidare till era vänner då ni kan boka mig för eran utekväll, make up kurs då jag kommer visa var och en vad ni ska göra för att framhöva just dina bästa drag, bröllop, förlovning, dop, möhippa, svensexa m.lf.



Kramar My


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0