Mys med mosters änglar

Hej alla har suttit och pluggat Atomi hela kvällen.

Kom på att jag glömt lägga upp och tipsa om vad man kan göra för att roa både dig och barn.



Jag gjorde detta med mina systerdöttrar Ida & Sara.
Vi satte marshmallows på grillspett och doppade i både vit och mörk choklad sen hade vi olika strössel i härliga färger, kokosflingor och mandelskivor.

Sätt dom i glas eller vaser och låt torka.
Supergoda och fina, lätt att bjuda på och göra!
Folk kommer tycka dom är jättefina och goda.



Man får räkna med choklad, strössel och annat överallt i hela köket.
Och såklart lite provsmakning för att se om det duger.

Lätt om du vill göra nåt kul med barnen, mina änglar tyckte det var superkul och blev besvikna att chokladen faktiskt tog slut.

Kram
My


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0