Min träning

Hej alla söta.

Jag tränar mellan 4-6ggr i veckan :)
Har nu faktiskt hållt igång i 6veckor med olika träningsövningar och powerwalks.

Tänkte ge er lite tips på korta träningspass som är intensiva och ger snabba resultat.
Lägger upp den jag gjorde igår.

Träningpass igår intervall;

Detta pass är 12 min lång och du måste ge ditt maximala för att pusha dig själv rejält.
Du sätter din timer på 50sec intervall och 10sec vila.

Djupa knäböj
Så många du kan under 50sec

Vila 10sec

Hoppa hopprep
Så många du kan under 50sec

Vila 10sec

Omvända armhävningar 
(du drar dig själv upp)
Så många du kan under 50 sec

Vila 10sec

Du gör alla dessa 4a gånger om, det blir totalt 12 minuter. 

Kram
My


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0